مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-07سياسي

فارس من| درخواست اختصاص خوابگاه به دانشجویان ارشد دانشگاه شهید بهشتی


برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار اختصاص خوابگاه به دانشجویان ارشد دانشگاه شهید بهشتی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار اختصاص خوابگاه به دانشجویان ارشد دانشگاه شهید بهشتی شدند.

این کاربران در پویش خود آورده اند: علی رغم اینکه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 1400 با توجه به همه گیری کویید 19 تنها سه ترم از امکانات رفاهی دانشگاه اعم از خوابگاه و غذا استفاده کرده اند و مشمول سنوات نیز نمی شوند، اکنون دانشگاه برای این دسته از دانشجویان خوابگاه اختصاص نمی دهد و یا در صورت نیاز مبرم خوابگاه حاشیه شهر را در اختیارشان قرار می دهد که با افزایش هزینه 4 برابری قابل اخذ است.

همینطور غذای این دسته دانشجویان را به میزان 2 برابر افزایش داده اند.

چنین اقداماتی بدون قوانین از پیش تعیین شده است.

سردبیر این پویش سامانه فارس من در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: ما دانشجوی ارشد سال 1400 هستیم، یک ترم دانشگاهی ما در کرونا افتاد و همانطور که مطلع هستید کلاس ها به صورت مجازی بود و خوابگاهی در آن دوره به دانشجویان نمی دادند، حدود 3 ترم و نصفی ما از امکانات و خوابگاه دانشگاه استفاده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| درخواست اختصاص خوابگاه به دانشجویان ارشد دانشگاه شهید بهشتی

فارس من| درخواست اختصاص خوابگاه به دانشجویان ارشد دانشگاه شهید بهشتی